الثلاثاء، 5 يناير 2010


هناك 3 تعليقات:

  1. انا مع الصحفية ف الموضوع دا بس لازم نتعرض للمشكلة مرة واحدة مش على اجزاءعلشان الجل يبقى جزرى مش بنحل المشكلة الموجودة وخلاص يعنى لازم نشوف جميع الاماكن اللى بيحصل فيها كدة ونبدا ف التعامل معاها مثلا شرم الشيخ بيحصل فيها اكتر من اللى بيحصل ف الاقصر واية رايكو ف الغردقة ومرسى علموغيرو وغيرو المهم ان الحل يطبق مرة واحدة علشان نحس بتغيرلانو لو اطبق على مراحل لا هايبقى ف حل ولا تغير.

    ردحذف
  2. تحية للأخت الصحفية صحر محمود لعرضها هذا الموضوع المهم ، وأعتقد أنها تحملت خلاله جهود جبارة . لقد أصبحنا نتخوف على شبابنا من هذه الممارسات التي تهدد سلامة مجتمعنا الآمن ولابد للهيئات المسئولة من وقفة جادة لمحاربة كل ما يضر مجتمعنا ولابد من تضافر جهود المجتمع خاصة الجمعيات الأهلية مع الجهات التنفيذية لتوعية شبابنا واقتحام جزر الشياطين في كل أنحاء البلاد .. لكم تحياتي
    الطيب أديب ( كاتب)

    ردحذف
  3. كل اللي بتقوليه ده غلط يا استاذه سحر انا من سكان جزيره الرمله اللي بتتكلمي عنها مش جزيره الشيطان وكل مكان فيه الكويس والوحش ده المدينه المنوره فيها الكويس والوحش ده نظام كوني ربنا خلق كل الاجناس وكل يعمل علي شاكلته فربكم هو اعلم بمن هو اهدي سبيلا
    انا وغير كتيررر انا بشتغل في الحدود الليبيه في مسح الالغام وشقيان في المخاطر وحوشت مبلغ مالي وعجبني المكان وروحت اشتريت في الجزيره دي هل معني كده انا من ممارسين الرذيله تحري الحقائق والاتتخطي الرقاب ولا تلقي بالباطل علي الجميع ولو حبيتي تعرفي اي حاجه عن الجزيره احكيلك انا واقولك مين اهلها يا استاذه

    ردحذف

مرحبا بتعليقاتكم